Politica de livrare comandă

LIVRAREA COMENZILOR
 
         RoHandWrk asigură livrarea comenzilor numai pe teritoriul României, prin serviciu de curierat rapid;
         RoHandWork va ambala produsele corespunzător pentru ca acestea să ajungă în condiții optime la destinație. După predarea coletului către serviciul de curierat rapid, răspunderea privind integritatea coletului și/sau a conținutului, aparține exclusiv acestora, RoHandWork neputând fi trasă la răspundere pentru eventuale deteriorări provenite după predarea coletului pentru livrare;
         După plasarea comenzii în site, Utilizatorul poate verifica stadiul comenzii accesând secțiunea „Comenzi” din contul său. După expedierea coletului, transportul poate fi urmărit online pe pagina curierului, în baza numărului unic de transport – AWB. Utilizatorul poate obține numărul AWB contactând RoHandWork telefonic sau prin e-mail la datele publicate în pagina de Contact a Site-ului;
        Anularea sau modificarea unei comenzi plasate în Site, după confirmarea acesteia se face la discreția RoHandWork, în funcție de posibilitățile existente la acel moment. În acest caz, Utilizatorul este încurajat sa contacteze RoHandWork telefonic sau prin e-mail la datele publicate în pagina de Contact a Site-ului;
       Taxa pentru serviciile de livrare poate fi inclusă în preț dacă este afișată în totalul comenzii. În celelalte cazuri, taxa se calculează separat de comandă și se achită direct firmei de curierat, la livrarea coletului;